Nu bär det snart av..

Okej, tror inte jag e nån bra bloggare, men ska försöka bli bättre..

Lägenheten är ren och fin nu, tog en hel dag att städa inte så kul, va dock jätte mysigt att träffa Stoffe igen, två veckor är ändå lite tid att va ifrån varandra..
Hann med en festkväll på HP5 igår med, hade middag med personalen först, va å käkade på Isola Bella, mycket gott å trevligt men efter ett par glas vin blev vi sugna på att gå ut.. Fick med mig min söta lillasyster ut för första gången sen hängde några tjejer till med.. Blev alldeles för mycket alkohol, men det får gå.. Syster å Kathrin sov hos mig, Jag å Kahtrin fick sova skavfötter på soffan, lite trångt men gick bra.. Är ganska sliten idag så ser inte fram emot att sitta på båten i 3 timmar. Får sällskap av Linda så tiden kommer förhoppningsvis gå snabbt.. 

Va förbi skafferiet å käkade frukost å sa hej då till mina underbara tjejer där, kommer sakna er alla.. Har varit en jätte rolig sommar att jobba..

Nu ska jag packa ihop det sista  å kanske ta en tupplur på soffan, hade varit riktigt skönt=)

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: skafferietfrida.

det förvånar mej inte ett ögonblick att det gick vilt till på hamnplan ;)



igår kväll tänkte jag inte alls på att du skulle åka, kändes som att vi skulle ses vid 08.00 på måndag somvanligt! men KRAM på dej och ha det så bra i stockholm nu!

2008-08-31 @ 14:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu