2:a Advent

Inte långt kvar till jul nu.. Vet inte vad jag ska köpa i julklapp till nån ännu, men det brukar alltid lösa sig..
Har jobbat idag 7-13, va riktigt trött när klockan ringde.. Va ändå hemma typ kl 23 igår efter att ha varit hos Jackie en stund, men svårt att somna å sen kom Stoffe hemvinglande vid 2 tiden, bubblade om hur snygg och underbar jag va och slängde sin strumpor på mig för att jävlas (eller nåt) vaknade iaf och hade än en gång svårt att somna.. Ledig imorrn, då blir det sovmorgon..

Efter jobbet blev det hem å byta om sen till Konstfack med Madeleine å Linda för att gå på deras julmarknad.. Va väldigt mycket folk så lite jobbigt att gå och kolla, blev lite julfika med julmust och saffransbulle.. Måste dock kritisera lite, istället för att spela underbar stämmningsfull julmusik så va det nån sorts reagge som hördes i högtalarna, asså hur mycket julstämmning får man då??

  

Hittade en gran på vägen hem till Linda som gärna ville va med på ett kort med  oss, så visst ställer man upp=)




Väl hemma hos Linda blev det äntligen julmusik och lite mer fika.. Mysigt att sitta å prata och gott med kakor..hihi..

 

Kvällen har jag tillbringat med Stoffe här hemma, kollat på TV och varit allmänt superslöa..

Xoxo Marika

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu