5 dagar

5 dagar sen senaste  inlägget, dåligt av mig.. Är dock mest för er skull som läser, har inte gjort nåt kul som vanligt så varför ta upp er dyrbara tid..

Har handlat klart alla min julklappar idag, känns väldigt skönt att ha det avklarat.. Blev även en klänning till mig som kan vara aktuell till nyår=)

Bara 36 timmar jobb kvar sen ledig i 6 dagar, ska bli så skönt efter den intensiva jobbperioden jag haft senaste månaden..

Helgen jobbade jag, blev även en sväng till Handen för att kolla innebandy, Stoffes mamma, syster och systerdotter va i Sthlm så fick för en gångs skull sällskap på läktaren.. Stoffe va riktigt duktig och de vann med 3-0..

Xoxo Marika


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja, riktigt dåligt Marika :P

Uppdatera!

ligger hemma och pluggar ikväll medans alla är på le bon palais..

vad är väl en bal på slottet när man kan plugga, haha, men men hoppas något pays off!

Hörs imorgon söta du! :)

Pusss /M

2008-12-17 @ 20:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu