Desperate Housewives

Va ett tag sen nu som jag själv va en så kallad housewife..hehe.. Lagade mat åt min kille, tvättade, städade och umgicks med mina vänninor som oxå råkade va hemma på dagarna.. Va ett helt okej liv, men tyvärr gav det inte direkt några pengar och ska man ha roligt som hemmafru behövs det pengar man kan spendera på shopping, luncher, fika, träning mm.. Annars blir det lätt lite långtråkigt tillslut.. Det som fick mig att ta upp dethär va att jag haft ett riktigt Desperate Houswives dag.. Laddade ner säsong 5 som jag missat alla utom 1 avsnitt av och bestämde mig för att kolla i kapp så jag kan se säsongs avslutningen i  morrrn..  Inte lika kul utan Sara, vi brukade ses varje tisdag förut och se ihop, men ändå måste jag medge att jag gillar serien skarpt=)



Blev 2 avbrott idag, lyckades ta mig ut å gå/jogga i 1 timme och sen blev det pizza med Stoffe och hans bror Micke..

Så skönt med en riktigt slö ledig dag.. Nu väntar jobb 6 dagar i rad=( Ser inte så mycket fram emot det..

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu