Inte länge kvar..

Jul, jul strålande jul.. 1 vecka kvar bara, tiden går så himla snabbt.. Ska bli mysigt att åka till Gotland några dagar, hälsa på familj och vänner.. Tiden lär väl gå ännu snabbare där bara för att man har så mycket att göra å så många man vill hinna träffa..

Stoffe har redan gått och lagt sig, han e sjuk stackaren, jätte förkyld.. Jag har hittills klarat mig bra men kommer väl antagligen bli sjuk jag med så fort jag får lite ledigt, brukar bli så när man jobbat mycket och inte hunnit känna efter.. Så fort man börjar ta det lugnt och slappnar av så hoppar bacillerna på en, jäkligt taskigt tycker jag..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu