Helg..

Har varit ledig hela helgen, så skönt.. Jobbade till kl 14 på fredagen, blev en sväng på stan och 2 par skor rikare, bra dag alltså=) På kvällen hade jag och Stoffe tänkt gå ut å käka middag och bara ta det lugnt, men blev hembjudna till en arbetskamrat till Stoffe så slöt med att vi käkade hämtmat och drack vin där.. Mycket trevlig kväll..

Lite seg på lördagen, men det får man väl ta.. Va duktig och städade här hemma iaf, va väl behövligt om man säger så.. På kvällen kom Kathrin och en kompis till henne hem hit för lite förfest, va jätte kul att träffa henne igen.. Stoffe va oxå hemma men höll sig i "sovrummet"..

  

                               

Valet föll sen på Sturecompagniet där det blev en ritkigt lyckad kväll, mycket folk, bra musik och roligt sällskap=) En bild säger mer än tusen ord så här kommer några fler ni får kolla på..

  

 

Lyckades även fastna på en mingelbild som jag annars gör mitt bästa för att undvika, men får väl gå för den här gången..



Idag har jag och Stoffe tvätta och sen varit på Ikea och shoppat lite.. Gardiner, dörrmatta och lite annat smått blev det, ska ta ett kort när vi fått upp och ordning på gardinerna så får ni se vad fint det blir=) Har även fått upp våra julstjärnor så känns riktigt hemtrevligt ut.. Me like..

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Madeleine

mingelbild skakar på huvudet :P

vad har vi sagt om det där lilla vän.

äh, tycker om dig ändå! :D

blev besviken på ikeas dåliga julstämning igår, var var tomten??? och musiken och det fiiina julpyntet, allt såg ut som thanks giving och halloween, jag säger då det: det var bättre förr! ;)

vi får dricka glögg nån dag istället och adventsmysa :)

ses ikväll min fina!

Pusssss /M

2008-12-01 @ 11:03:51
Postat av: Kathrin

Nån som behöver sola kanske :P ??! Herregud, att ni inte blev bländade!

Tack för en super helg älskling! Puss!

2008-12-02 @ 21:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu