Inte som man tänkt sig..

Skrev ju igår om den mysiga fikan jag skulle på, blev ju inte riktigt så det slutade.. Va något jippo på Village 10 års jubileum för Connoisseur (nån miljonärs klubb) Stefan hade inbjudan så slutade med att vi gick dit, fick drinkbiljetter när vi kom så tyckte det va lika bra att utnyttja så ett glas vin fick det bli=) Fira att det va torsdag..hehe.. Va faktiskt ganska kul där, rolig mix av musik och lite mingel med Tomas Brolin, Lars Wallin och lite annat känt folk, samt eliten från stureplan.. Min klädsel va kanske inte den bästa, grå yllekjol, tjocka strumpbyxor, svarta höststövlar utan klack, linne och kofta.. Helt okej att gå på stan i (å fika) men va en aning varmt när man står å trängs med massa folk i en bar och kanske inte lika tjusigt som alla i sina små svarta klänningar..Jaja.. Orka va snygg jämt.. Åkte hem typ halv tolv skulle ju jobba idag..

Nu ligger jag i soffan å kollar Idol och annat skräp på TV, funderar på att sätta på en film istället.. Sex and the city kanske, va ju typ en vecka sedan jag såg den sist.. Stoffe e på After work så får väl se när han tänker komma hem, han skulle egentligen inte dricka nåt, men fick sms om att det råkat slinka ner 5 öl ändå, så får väl se var det slutar.. 

Xoxo Marika  

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej! Jobbar du imorgon? Jag kommer till Sthlm, lust att ta en fika om du har tid? Kram!

2008-11-09 @ 15:08:05
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/
Postat av: Najalla

Ingenting slår våran kväll med drinkbiljetterna på Hp5 för några år sen.. Hihi! Saknar dig massor. Puss min älskade.

2008-11-24 @ 10:58:47
URL: http://nccgossipgirl.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu