Snö..

Tro det eller ej men överlevde faktiskt att va själv de dagar Stoffe va borta.. Men om jag får välja så vill jag ha honom här hemma=) 

Sara har varit och hälsat på, va ute med henne och några från hennes klass igår, va jätte kul att träffa henne och kommer nog ligga en och annan crazy bild på facebook efter helgen..haha.. Ikväll skulle de vidare till Eskilstuna innan de återvänder till Karlstad.. Själv ska jag till Madeleine om några timmar, sen blir det väl utgång ikväll med.. Lite seg, men med vin och trevligt sällskap ska det nog bli bra...

Vaknade i morse till en vit värld..

  



Nu ska jag se om jag hittar nån tjusig partyblåsa att ha på mig ikväll, är ju så kallt ute så man helst vill ha stora varma myskläder på sig, men får väl se.. Hade klänning igår å det va inte så skönt..haha..

Hoppas ni får  en bra lördagkväll!!

Xoxo Marika 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu