Söndagkväll!

När många nu sitter med lite söndagsångest och tänker på jobbet som väntar imorrn och att det e 5 dagar tills nästa helg, gissa då vem som e ledig imorrn, japp jag=) Så himla skönt ska det bli.. Ska försöka hinna med att va lite social hade jag tänkt.. Kanske lunch med Linda, sen fick jag precis veta att Angelica kommer till Sthlm så ska nog träffa henne en stund oxå.. Det jag längtar mest efter är nog en klok sovmorgon, va ett tag sen sist.. Va inte ett dugg pigg när klockan ringde kl 6 i morse..=(

Idag har det varit jobb, sen lite visningar, och nu ligger jag mätt och trött i soffan efter att ha käkat tacos.. Blir nog inge mer vettigt gjort idag, kolla film kanske..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu