Äntligen fredag..

Helgen är här och jag e ledig=)

Riktigt trött efter jobbet idag så har blivit lite pizza och häng i soffan.. Ska försöka hålla mig vaken ett tag till så jag kanske får mysa lite med min kille.. Blir nog sovmorgon imorrn va ett tag sen sist, som ni kanske minns så bokade jag tvättstugan 7-10 sist jag va ledig, så va bara att pallra sig upp, något sånt kommer inte hända igen..

 Linda va och hälsade på mig på jobbet idag, en rolig överraskning.. Hon kommer nog följa med mig å kolla innebandy imorrn, skönt att slippa sitta själv där ute i Haninge och glo..

Blir kanske fest med Madeleine imorrn, har en flaska vin på kylning som känns ganska lockande faktiskt..hihi..

Nej nu ska jag stänga av datorn..  Hoppas ni får en underbar helg!!

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu