Stureplan

 Nu har det äntligen hänt! Min första utekväll på stureplan=) Så himla häftigt..haha.. Eller det va en trevlig kväll iaf, va jag Madeleine, Stefan och 2 av deras kompisar.. Blev först Sture compagniet, fint ställe det där, sen blev det en tur runt i området så nu har jag full koll och kanske vågar mig ut fler gånger.. Hemma ganska tidigt så varit pigg idag.. Ska snart gå till jobbet börjar kl 16.. 

             

                                  

Dax att dra till jobbet nu..

Xoxo Marika 

Kommentarer
Postat av: Kathrin

bra att du går en krogrunda innan jag kommer, så att du känner till ställerna ;P

2008-10-30 @ 21:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu