Mysig söndag!

Vill tacka min söta vänner Madeleine å Linda som drog med mig på en mysig fika i Gamla stan i söndags.. Har varit så trött å tråkig hela veckan så har bara jobbat å sovit typ, knappt kollat datorn (där av inga inlägg).. Men nu får det bli slut på det.. Måste ju göra nåt med mitt liv lixom, man mår ju mycket bättre då..

  
 Va på mysiga fiket Kaffekoppen, Martin va lagom road när samtalsämnet handlade om Barbie, men annars klarade han sig ganska bra=)

Blev sen en promenad längs Drottninggatan och lite fönstershopping..

  

Madeleine va våran fotograf för dagen så tyvärr ingen bild på henne=) Älskar er och är glade att jag har er här i Sthlm!!

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu