Vad är problemet..

Lite irriterad faktiskt, skulle gå ut med Madeleine och några av hennes tjejkompisar ikväll, men blev inte riktigt som vi tänkt oss, tjejen vi skulle va hos innan bestämde sig ikväll för att bara Madeleine fick komma men inte jag.. Vet inte riktigt varför, något hon fick för sig, de andra 2 tjejerna som skulle dit tyckte inte det va nåt problem om vi båda oxå kom.. Är väl bara att inse att alla inte är som jag och mina vänner.. Jag skulle aldrig säga nej till nån sådär och ingen jag känner heller, en person extra går lixom alltid att klämma in särskilt om man inte e så många från början.. Men men alla är vi olika..
Blir middag eller nåt med Madeleine istället, lugn kväll men hellre va med 1 bra vän än åka till nån förfest man inte är välkommen på.. Blir nog bra ikväll ändå..

Idag har jag hunnit med en promenad och kollat innebandy med Linda, Handen (Stoffes lag) vann med 8-3, de va jätte duktig, hade köpt hembakade bullar av en skolklass som stod och sålde utanför Fältöversten så jag och Linda hade lite fika under matchen, väldigt mysigt och trevligt med sällskap..

Ska dricka upp mitt glas med rödvin och sen kommer nog Madeleine snart och hämtar mig..

Xoxo Marika 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Mysa idag (söndag)?

Filtar, kuddar, tea, varm choklad nåt i den stilen.

Regnigt väder.

Vad ska man annars göra? :P

Pussssss /M

2008-10-05 @ 11:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu