04.30

04.30 är tiden mitt alarm ringde i morse, sjukt tidigt.. Började jobba 05.30 för det va 40 st som ville ha tidig frukost.. Sen blev det lunchservering, har blivit betrodd med eget kort till bongmaskinen och har även haft hand om mina första egna gäster.. Gick ganska bra, inga större missar.. Alla gäster fick rätt mat iaf..

Igår jobbade jag oxå, men lite kortare dag bara 7-13 sen  hem till Stoffe för att att söndags slöa ihop.. Åkte en tur med bilen och kollade runt, Vasastan, södermalm, mm.. Finns mycket fina grejer i den här stan faktiskt.. Har även kört bil för första gången utanför Gotlands gränser, Stoffe fick sitta bredvid å guida mig, blev en tur till Prisextra för att handla nachos.. Måste faktiskt säga att vi gör nog världens godaste nachos hemma, åt så mycket mat att jag hamnade i akut matkoma som jag sen knappt lyckades ta mig ur under resten av kvällen.. Somnade typ kl 21..
Blev även en hyrfilm igår 21 hette den (måste komma ihåg att lämna tillbaka idag) helt okej va betyget.. Ska försöka vänja mig med att köra bil här, men blir nervös när det e så mycket andra bilar och folk överallt och man inte vet var man ska, har ju lixom aldrig kört riktig filkörning förut, tycker inte att de vid rödlysena på Östercentrum ger så bra träning..

Har blivit en riktig latmask, men nu ska det bli slut på¨det, så från å med idag blir det nån sorts träning minst 3 ggr i veckan (gärna nån dag till).. Ska börja nu faktiskt med en promenad..

Xoxo Marika

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu