En promenad idag oxå..

Nu ska jag faktiskt hålla mitt nya mål att börja röra på mig...Blir iaf en promenad idag innan jobbet kanske lite funktionell träning ..
Pratade med min kära vän Kathrin igår, hon e så duktig å äter inte kakor å godis å bara klok nyttig mat, började med det ett tag innan jag flyttade och håller fortfarande på, skulle behöva lite av hennes självkontroll..hehe, Jag brukar oxå tänka att jag ska sluta äta godis (iaf bara äta ibland) å äta nyttig mat å sallad å så, men brukar hålla nån dag, sen faller jag för frestelsen och tänker att jag kan börja va nyttig en anna dag..

Fanns en sång som jag brukade lyssna på när jag va liten texten va så här:

Mors lilla lathund sa, ingen kan så bra som jag, men tycker du som jag, tycker du som jag så gör jag det en annan dag..

Är väl lite så, man kan städa, träna, diska, plugga mm men väldigt lätt att bara prata om det och skjuta upp det till morgondagen.. Men som jag skrev i inlägget igår så får det va slut med sånt, nu räknas varje dag och jag ska ta tag i mitt liv..

Just det, glömde säga det till dig igår Kathrin, men nu när du tappar massa kilon måste väl en ny höst/vinter garderob sitta på sin plast och vad vore bättre än att komma till Sthlm och inhandla den med mig=)
Saknar dig iaf så hoppas vi ses snart..



Så snygg bild..hahahahaha..

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Kathrin

Haha, härlig bild du ;) Blev nog lite för många wisby pils den kvällen ;P Jag lovar att komma o hälsa på dej snart så vi kan shoppa lite, det är ju du som är shoppar-kungen ;P Saknar dej massor älskling!!! <3

2008-09-16 @ 19:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu