Hallå världen..

Kan ingenting spännande hända idag.. Har lyckats med att bara sitta hemma, ska man inte försöka hitta på saker när man e ledig, typ allt sånt man inte hinner när man har ett jobb att sköta??

Skulle behöva råna en bank så jag kan ägna mig åt min hobby igen (shoppa).. Nån som har en plan hur det skulle kunna gå till?? Får jag en medhjälpare så delar vi självklart på  bytet..

Blev 0-0 mellan AIK och Göteborg om nån bryr sig, det va det roligaste som fanns att se på TV, det säger väl allt eller??

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu