Hej alla nattugglor..

Kom precis hem från filmkväll med Madeleine å Stefan.. Va trevligt att få umgås med nån efter en lång dag hemma.. Såg filmen Flyga Drake, väldigt gripande faktikst men Madde tyckte att boken va mycket bättre, så kanske ska läsa även om man vet ungefär vad som händer.. Rekommenderar att se den  iaf (eller läsa om man föredrar det)..



Hoppas på att det inte regnar imorrn för då blir det en lång promenad, idag blev det bara 40 min för att komma ut lite, såg typ ut som en dränkt katt när jag kom hem, väldigt sexigt..hehe..

Sov så gott om nån e hemma så här dags, annars hoppas jag ni inte e allt för fulla så ni orkar festa nån timme till å läsa min blogg när ni vaknar=) 

Xoxo Marika

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu