Hemma ikväll..

Blev en lugn kväll hemma, har redan hunnit kolla 1 film, käkat upp chokladen jag köpt och druckit upp mitt glas med vin (va kvar i flaskan sen igår så dumt att hälla ut)..  Funderar på att sätta på en film till har faktiskt ingenting bättre för mig..

Blir nog en långpromenad med Madeleine imorrn med så bäst att va utvilad, tycker väldigt mycket om att promenera är så mycket bättre träning än man tror.. Går man med en kompis å pratar så känns det ännu lättare för tiden å kilometrarna bara flyger iväg (så kan man ju hoppas att några kilon oxå flyger iväg..hihi)

Har egentligen ingenting klokt att skriva, så ska fatta mig kort så jag inte tar upp för mycket av er tid på att läsa om massa babbel bara..

Tänker nog säga god natt nu till er, kommer inte hända nå mer spännade idag så ni ska slippa fler tråkiga inlägg som detta.. Själv ska jag sätta på en film till å sen blir det sova.. Hoppas ni som läser har en jätte bra fredagkväll och är laddade för det helgen har att erbjuda.. Natti natti..

Xoxo
Marika 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu