Lördag morgon..

Blev lite sovmorgon idag med, ingen sol idag som kunde väcka mig.. Är lite kluven där eftersom jag gärna vill att det ska va sol på dagarna, men vill inte vakna stekt i sängen när den lyser på mig.. Kommer väl tyvärr inte va så mycket mer sol i år, hösten verkar ha bestämt sig för att stanna..
Det bästa med hösten är alla mysiga kläder man får ha på sig, gillar höstgarderoben jätte mycket..

Blir nog en ganska slö dag idag.. Om det inte ösregnar så ska jag å Madeleine gå en promenad sen, men inte förrän kl15 typ.. Så ganska många timmar att fördriva tills dess..

Tråkigt när Stoffe inte e hemma så vi kan ha sovmorgon ihop, är så mysigt att vakna ihop, ligga kvar extra länge kanske kolla TV å kramas, sen frukost tillsammans.. Får hoppas på nästa helg..

Vad ska alla ni göra idag?? Förslag vad man kan hitta på??

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu