Nu är det allvar..

Nu är jag lixom stockholmare..haha.. Men jag lovar att aldrig glömma var jag kommer ifrån, en liten bondtös från Gotland kommer alltid finnas i mig..

Håller på att packa upp å plocka lite i lägenheten är inte helt lätt att få plats med allt när man flyttar från70kvm till 30kvm men allt går om man vill.. Ska lägga in några bilder så ni får se=) Ska ännu fixas lite med gardiner, tavlor å sånt men nu får ni en uppfattning hur vi bor..


Här är vårat super stora kök..


Badrum


Mycket garderober så man får plats med mycket kläder, nån som vill komma upp å shoppa med mig=)


Vår soffa e inte riktigt gjord för en liten 1:a, men det får gå för vi gillar den..



Så nu vet ni hur jag bor för tillfället..

Fick sms av Stoffe för en stund sen attt vi ska på 2 visningar på lägenhet idag, ska bli spännande.. Är ju ingen panik att köpa nåt, men bra att ha lite koll iaf..

Blir en ganska lugn första dag här, ska ringa på ett jobb, men orkar inte kolla mer idag vill andas ut å bara komma iordning idag.. Ska på middag ikväll hos Madeleine medans Stoffe tränar, blir nog mysigt.. har ganska många vänner här uppe så ska bli kul att kunna träffa dem lite oftare..

Första måndagen på typ 5 månader som jag inte ska öppna på Skafferiet känns lite konstigt.. Men lovar att komma å fika så fort jag e på Gotland igen förhppningsvis inom kort..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu