Sol..

Vaknade idag av att solen lyst rakt på sängen, å det va för varmt att ligga kvar.. Har inte fått upp gardinerna ännu men borde nog va dags snart.. De positiva va ju att jag inte sov bort hela förmiddagen utan fick pallra mig upp kl 9 denna fina dag..

Ska göra ett nytt tappert försök att hitta en svart kjol idag, några tips var jag kan leta??  Hade jag varit på Gotland nu hade jag skaffat en bit tyg å sen åkt hem till mamma å hokus pokus så hade jag haft en perfekt kjol.. Min mamma hon e bra hon.. Hur ska jag klara mig i storstan utan henne??

Ska käka lite frukost nu så jag orkar många timmar kjol letande, får se om det går lite bättre eller om det blir ytterligare ett par skor som kommer med hem som tröst shopping.. Det visar sig.. Lovar att hålla er uppdaterade om min spännande jakt så missa inte fortsättningen senare..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu