Söndag..

Dagen började med samtal från Kathrin, hon funderade på att komma å hälsa på.. Blir såååå glaaaad!!!! Får se hur det blir med jobb å så om jag får nåt och i så fall när man e ledig..

Stoffe ringde precis, de hade åkt ur i kvartsfinalen så han kommer hem i e.m. lite tråkigt att de inte gick vidare men om jag ska ta fram min egosida är jag bara glad att han kommer hem tidigare.. Saknat honom lite=) Ska dock springa ner å kolla om det finns tvätt tid ikväll för han ska ha med målvaktsutrustningen hem, känner inte för att ha svettlukt i hela vår lilla lägenhet..

Sara har nu gått från nolla till etta grattis!!! Du kommer bli en lysande fastighetsmäklare det vet jag..

Skulle ha träffat Lina idag men hon ringde imorse å va sjuk stackaren, Hoppas det går över snabbt å att Jimmy tar hand om henne ordentligt.. Krya på dig gumman!!!

Får se hur det går med Madeleines pluggande idag om hon hinner gå en promenad eller om jag ska gå en sväng själv.. Hon brukar vilja göra så mycket men dygnen e lite korta för henne tror jag=) Va en jätte trevlig filmkväll igår iaf..

Just det hur kunde jag glömma Sofia blir ju 20 år idag!!! Det måste ju nämnas iaf.. Hoppas födelsedagen blir bra och du får en härlig välförtjänt semester..





Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Sara

Jo nu e jag etta efter 2 hårda nolleveckor =). Ser fram emot de här 3 åren nu. Kommer o hälsar på dig om mindre än 2 veckor =). Syns då. Kram

2008-09-07 @ 22:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu