SATC

And we were dressed from head to toe in love... the only label that never goes out of style.  (Carrie Bradshaw)

Måste bara säga att jag älskar Sex and the city.. Vet inte hur många gånger jag sett alla avsnitt och nu vill jag att filmen ska komma ut så man kan köpa, känns lixom fel att ladda ner, vill ha den orginal..

Serien har verkligen blivit som en vän till mig.. 

                       

När det tog slut med Patrik och jag flyttat ut, hade jag svårt att sova själv.. Då kunde jag slänga på nåt avsnitt tänka på nåt annat och tillslut somna.. Det va bra att se hur lätt det va att dejta nån annan och hur lätt de va att allt tog slut, men något som alltid fanns med i serien va hoppet om den stora kärleken och hoppet e väl det sista som överger människan..

Fanns även stunder när jag bodde i London och kände mig ensam och rastlös utan Stoffe, då brukade jag oxå kolla några avsnitt och vips så kändes världen lite mer glamorös..

Började gå på TV3 igen i våras men ganska sent på kvällen, så då blev det oftast att jag låg vaken lite för länge, medans Stoffe som inte e lika road somnade som en stock..

Filmen såg jag med Linda i somras, tillfixade för den stora kvällen möttes vi upp vid Atterdags och gick ner till bion sen va det dax 148 min av mina kära vänner Carrie, Miranda, Charlotte och Samantha.. Jag grät med dem och skrattade med dem.. Tack för denna underbara serie och film..




Hahahahah vilket töntigt inlägg.. Men det e min blogg så jag får ju faktikst skriva vad jag vill.. Hände inte så mycket spännade idag mer än att jag e trött efter en lång dag på jobbet.. Imorrn kommer Sara å ska sova här, ska städa och fixa hela dagen (ledig) så att det e riktigt fint=) Ser verkligen fram emot det..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu