Vackra höst...

Svårt att tro att man fortfarande är i Sthlm när man e ute å går på Djurgården, så mycket fin natur, vatten och skogar.. Är ganska mycket folk som brukar gå eller jogga men storstads stressen är borta och jag tror alla njuter av lugnet, att bara få andas en stund..

 

De här höstbilderna är från min promenad idag..

Förresten har fått min egen namnskylt på jobbet nu så Ulrika kan dra, nu e det Marika som gäller igen=)

Väntar på att Stoffe ska komma hem, han har varit i Karlstad hela dagen å spelat innebandy.. Tycker han ska skynda på lite skulle vilja ha lite pussar å kramar innan jag somnar..

Natti natti!!

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu