Walking in sunshine..

Blev två härliga promenader idag, en till jobbet och en hem.. Fattar inte hur det kan va så varmt nu, när det va så dåligt hela augusti och början av september, men jag klagar absolut inte..

Har gått bra på jobbet idag, börjar fatta mer och mer av vad jag sysslar med där..hehe.. Väldigt skönt att jobba när man inte behöver tänka så mycket eller fråga om allt, tror att mina arbetskamrater oxå tycker det e skönt när jag kan hjälpa till lite och inte bara va i vägen.. Har haft en ny kille den här veckan, ganska rolig prick, går runt och sjunger och pratar en massa och idag skulle han på dejt efter jobbet och jag e helt säker på att de inte va en tjej han skulle träffa, får väl höra imorrn eller helgen hur det gick..

Ska kolla Idol nu, är det absolut bästa som finns att se på TV4 och det tycker jag säger ganska mycket.. Nu har de iaf gallrat ur alla som gör bort sig, skönt att slippa se alla som inte fattar hur illa de sjunger eller hur långt ifrån en idolstjärna de är, man ska ju ha hela paket lixom..

Imorrn blir en lång dag på jobbet 10-20 men ska nog gå bra..Lika bra att få lite extra timmar när man kan, behöver ju pengarna..  
Har ju inga andra planer och min kille ska ju tydligen ut med nån båt med jobbet, fest med räkfrossa eller vad han sa.. Förstår att han  trivs..

Xoxo Marika

 

Kommentarer
Postat av: Najalla

Du måste lägga upp lite bilder! Pöss min saknade vän.

2008-09-28 @ 18:52:40
URL: http://nccgossipgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu