Ingen rubrik..

Oj,oj,oj va mätt jag är.. Blev Kyckling/pesto sallad till middag idag..

Har rensat undan massa här hemma, känns välidigt bra.. Köpte förvaringsboxar på Ikea så att vi kunde börja organisera lite..

 

Va även och tittade på ett badrumskåp som vi tänkte beställa..



Blir detta Hafa spegelskåp (ej handfatet).. 

När badrummet e klart så blir det ny TV som står på listan=)

Igår kväll blev det ett spontant besök på bion, såg Män som hatar kvinnor, bra film tyckte jag, en del väldigt hemska scener, men annars spännande.. Har inte läst boken så hade inga förväntningar om hur det skulle va.. Tyckte skådespelarna gjorde ett riktigt bra jobb..



Imorrn är det jobb som gäller igen 7-13 sen ska jag nog måla lite här hemma.. Hoppas kunna dra en sväng till gymet oxå, har varit lite lat de senaste dagarna..

Xoxo Marika 


Kommentarer
Postat av: Najalla

Fin lampa o braiga saker ni köpt! Jag vill oxå till Ikea, men det får nog vänta till efter Tunisien! =) Puss

2009-04-13 @ 11:48:05
URL: http://nccgossipgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu