Jag vill inte..

Är snart dax att åka till jobbet.. Känner inte alls för det idag.. Solen skiner ute, har redan gått en promenad men bara jag slapp jobba kunde jag ju typ gå en till.. Eller gå på stan en sväng.. Vill inte va inne hela eftermiddagen och kvällen..
Får hoppas mina 8 timmar går snabbt och att de e nån rolig som jobbar i receptionen som man kan hänga med.. Vi får se.. Kommer iaf inte blogg nåt mer i eftermiddag.. Händer det nå kul på jobbet kanske det blir ett inlägg när jag kommer hem.. Men hoppas inte för mycket på det..haha.. Om ni inte har nåt för er kan ni ju komma å hälsa på, jag bjuder på fika.. Det vill ni väl inte missa??

Hoppas ni får en bra dag..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu