Kyligt..

Vad hände med det varma vårvädret.. Va jätte kallt idag ju..

Har varit en ganska lugn dag på jobbet, skönt efter all stress, sen blev det en promenad på Djurgården med Madde..
Invigde  vår ugn ikväll och lagade ost och skinkpaj till mig å Christofer, super gott blev det, skönt att ha en ugn igen måste jag säga..

Va på jätte mysig middag hos Madde igår, satt ute på takterassen, blev kallt efter ett tag men det va de värt..



Har klippt mig nu, äntligen.. Typ inget på längden eftersom jag spar, men lugg har det blivit.. Ni får va nyfikna nån dag till hur resultatet blivit för har inga bilder ikväll.. Ska färga på fredag.. Spännande va..hihi..

Vad händer i påsk då?? Jag ska iaf jobba torsdag och fredag men ledig lördag och söndag.. Vi ska nog utnyttja våran ledighet till att fixa lite här hemma.. Får se om det blir lite framsteg i köket..

Börjar kl 6 imorrn så ska egentligen bums i säng, men är lätt att fastna här framför datorn lite för länge=)

Xoxo Marika



Kommentarer
Postat av: Najalla

Här hemma har det faktiskt varit varmt o skönt! Underbart väder =) Vi har tom grillat korv! Puss

2009-04-08 @ 22:55:14
URL: http://nccgossipgirl.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Tog du kort i förrgår??

Det missade jag heeeelt!! haha, sjukt!

Pusssss och krya på benen! :)

/M

2009-04-09 @ 10:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu