Måndag morgon

Är ganska skönt att börja veckan med en sovmorgon, men inte lika roligt att jobba kväll tyvärr.. Har tagit tag i lite grejer som skjutits upp den senaste veckan på grund av flytten.. Betalat adressändring, deklarerat (får tillbaka nästan 4000:- i år, very happy) mm..  Ska ta några vänd ner till soprummet å slänga lite wellpapp sen blir det en promenad till jobbet.. Efter regnet igår så har solen hittat tillbaka igen och hoppas den stannar hela veckan..

Efter jobbet igår blev det en sväng till Ikea, känns som om vi e stammisar där nu=) Sen en sväng till gymet och efter det fix och myskväll här hemma..

har faktiskt några bilder på lager som jag tänkte dela med mig av.. Äntligen..

 
Sovrummet, inte stort men bättre än inget.. Tycker vi har fått det ganska mysigt där..



Så här såg sovrummet ut första gången jag va där, lägg till en fruktansvärd rökdoft.. En viss skillnad.. Ni fattar att vi haft lite att göra..

 
Är lite inredningsdetaljer kvar i vardagsrummet, typ ny platt TV på väggen och ett köksbord.. Men detta är en start..



Vardagsrummet, innan.. Här hade de redan hunnit städa lite innan jag va där med kameran..

 

Stoffe fixade vatten i köket, vilken händig man=)



Som ni ser är köket inte klart ännu, allt går att använda, men väggarna ska ännu fixas, sen är skåpen inte blå utan vita, men vi bestämde att ha kvar skyddsplasten tills vi e klara.. Kylskåpet ska ännu flyttas in oxå (står i vardagsrummet nu)

Xoxo Marika


Kommentarer
Postat av: johanna

Va fint det blir gumman och vad duktiga ni varit! Nu måste jag komma upp o se på er nya lya snart. puss

2009-04-06 @ 11:43:45
URL: http://johannajt.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vad fint ni fått det!!! :D

DUKTIGA ni är!!!!

Tar en tripp till söder snart och ser de live ;)

Ses imorgon!

Pussilipuss /M

2009-04-06 @ 13:54:55
Postat av: Angelica

Vilka inredningsproffs ni är! Riktigt snyggt!

2009-04-06 @ 19:30:16
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ser ju jätte mysigt ut. Längtar tills jag kommer upp och hälsar på!

2009-04-06 @ 23:28:56
URL: http://thepopcorn.blogg.se/
Postat av: Najalla - Liams Mamma

Fasen, ni köpte ju skabbigare lägenhet än vi. Men se så bra det blivit! Ni har kommit längre än oss vad gäller inredningen oxå, gardiner o allt. Vårt är fortfarande helt tomt, stelt och omysigt. Suck! Puss

2009-04-07 @ 10:40:46
URL: http://nccgossipgirl.blogg.se/
Postat av: Milla

Säger bara HERRE HIMLANS vad ni har fixat och vad fint ni fått det!!!! Gud vad roligt!! =) Super nice var det!! Puss o kram och hälsa Bror min!

2009-04-07 @ 14:39:37
Postat av: Mikaela

Gud vad fint!! får jag komma och hälsa på någon gång? som sagt JÄTTE SNYGGT!!!



xoxo

syster

2009-04-10 @ 16:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu