Skön dag..

Har varit en alldeles lagom dag.. Gick upp typ kl 8 käkade frukost och packade upp en kartong.. Har jobbat lyxpasset 10-15 idag, hur skönt som helst.. Blev en promenad hem i det fina vädret, riktigt varmt och inte lika blåsigt som de andra dagarna.. Efter ännu lite fix här hemma blev det en sväng till gymet..

Christofer är på Gotland och hälsar på, hans farmor fyller 80 år och det måste ju firas=) Blir min första natt själv här, gillar inte att sova själv men får hoppas att monstret under sängen håller sig lugn.. Som det ser ut nu så kommer jag nog inte till Gotland förrän sista helgen i maj då lillsyrran har sin studentbal..

Blev ju inga bilder igår, byggde ihop en garderob i stället.. Kändes viktigare för oss.. Blir ett ryck med köket i helgen, hade varit superskönt att få det klart.. Idag orkar jag inte lägga upp bilder, vet inte var min kamera ligger, lite rörigt här.. Har funderat på att vänta lite, iaf till efter helgen då jag hoppas kunna ta bra bilder på hur vi kommit på plats..

Bli snart sängen för min del och en lång dag på jobbet väntar imorrn, typ värsta passet 6-16..

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu