Var ska jag börja??

Tisdag idag och jag har lyckats tagit mig upp ur sängen, bra början iaf.. Är ledig, ännu bättre..  Så vad står på schemat idag?? Har lite planer faktiskt.. Ska försöka gå och träna nu på förmiddagen sen är mitt misssion att hitta nån som vill klippa och färga mitt hår.. Verkligen på tiden.. Saknar att ha en fast  frisör som man vet är bra.. Nu får man gå till nån och hoppas på det bästa..
Ikväll ska jag hem till Madde å umgås med några vänner.. Sol och klarblå himmel idag med..Nice, nice, nice=)

Fick jobba över igår och kom hem typ kl tolv.. Hade hand om en buffé och caféet igår så hade endel att göra.. Precis när jag började bli klar typ 21.50 kommer det 11 pers som vill äta, vi slutar servera varm mat kl 21.30 så jag och Marcus i receptionen fick ställa oss och göra smörgåsar till alla.. Tycker alltid jag råkar ut för sån här grejer..Why me?? Ja ja, man får väl va glad för att man har ett jobb iaf..

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: sandra

besök min blogg o svara på frågan om det är tjejigt eller killigt att blogga?

2009-04-07 @ 09:31:29
URL: http://ssandreaw.blogg.se/
Postat av: Najalla - Liams Mamma

Du får gå till Bobby's Salong på Drottninggatan. Han hjälper dig säker, dock säkerligen svindyrt men det får det kosta =)

2009-04-07 @ 10:39:07
URL: http://nccgossipgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu