Våren..

Nu måste väl i alla fall våren va här för att stanna.. Inge mer snö och minusgrader tack.. Är några små moln på himlen idag men mestadels sol.. Har varit en sväng på gymmet och svettats lite, verkligen dax att ta sista rycket inför sommaren nu.. Om jag skulle kompensera för all dålig mat jag knölat i mig i Mars så skulle jag typ behöva träna dygnet runt, men får ta en bit i taget.. Bara man mår bra..

Ska en sista vända till våran gamla lägenhet och städa lite sen va det hej då Karlaplan..

Om jag får tid ikväll så ska jag försöka få upp lite bilder här..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu