En vanlig dag..

Är en helt vanlig ledig måndag.. Solen skiner faktiskt så känner att jag borde ta vara på det fina vädret istället för att sitta inne framför datorn.. Gick upp vid 9 och har hunnit med frukost och 3 avsnitt SATC..  Alltså en bra start på dagen.. Näst på schemat står det promenad, saknar min promenadvän Madde som fåt för sig att flytta till Gotland i typ ett halvår.. Hallå vad ska det va bra för när jag äntligen flyttat upp hit till Sthlm?? Inte lika motiverande att gå själv..

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Min finaste tjej!

Ska försöka komma hem så fort det bara går!!! ;)

Då blir det att ta igen alla promenader, haha, får kanske köra power-walking-race istället för SATC race :P

Här skiner solen och det känns lite smått höstigt, hade varit perfekt för en promenad med dig!

Pusssssss, massa kärlek och saknad! /M

2009-08-25 @ 10:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu