Gröna Lund

Efter att ha latat oss på stranden hela dagen så blev det Gröna Lund på kvällen.. Va sommarkrysset där så fick en skymt av Darin men vi orkade inte stå och trängas så gick och käkade en grillbuffé på en av restaurangerna i stället. Sen gick vi mest runt och kikade på allt.. Va så mätt efter maten så blev varken popcorn eller sockervadd men kanske lika bra det.. Avslutade kvällen med ett varv i berg och dalbanan.. Lite roligt va det men va mest livrädd tog ett bra tag att återhämta sig efter det åket..hehe..

Tog Djurgårdsfärjan fram och tillbaka va väldigt länge sen jag åkte dem sist..



Visst ser det nästan spöklikt ut.. Fattar inte att jag fick för mig att åka det där monstret till karusell när det finns tex slänggungor eller tekopparna som ser bra mycket trevligare ut.. Men kom ju levande där ifrån så det få väl räknas som positivt..=)

Idag är min sista dag på semestern, längtar inte tillbaka till jobbet, inte det minsta lilla.. Ska ta chansen att få lite sol på mig idag sen är man ju inomhus hela dagarna=(

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu