Något gammalt, något nytt, något lånat och något blått..

Detta va ungefär vad jag hittade när jag rensade och städade i garderoben igår.. Fattar inte hur jag kan ha så mycket kläder och ändå inte hitta något att sätta på mig på dagarna (okej något hittar jag, går ju inte direkt naken)...

Något nytt, detta e vad jag kallar riktigt zebramönster..



Något gammalt, har inte använt på väldigt länge men kanske dax att plocka fram igen..



Lite kreativitet och nytänkande är väl aldrig helt fel eller? Ett vitt linné som va aningens för kort och en vit klänning som är genomskinlig blev till detta..



Vad tycks??

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag är kär i Zebran!

/M

2009-08-25 @ 20:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu