2 dagar kvar..

Har två dagar kvar att jobba innan julledigt=) Hoppas det går fort..  Har varit ledig nu hela helgen har varit så skönt.. Igår hittade jag faktiskt ut till innebandyn i Farsta blev vinst till hammarby 7-6 lite onödigt när de ledde men 7-2 i 3:e..

Efter matchen åkte vi en sväng till Sollentuna köpcentrum för att kika lite, fint där faktiskt.. Kvällen avslutades med middag på De svarta fåren.. Väldigt mysigt att sitta där med alla levande ljus och se ut på snön som vräkte ner utanför..

Dagen idag har vi varit på Ikea och skärholmen.. Köpt en skohylla till våran hall och Christofer köpte lite julklappar.. Jag hittade inte det jag skulle ha så får avsluta min julklappsshopping imorrn efter jobbet..

Efter ett pass på gymmet har vi nu haft myskväll här hemma, tänt det fjärde ljuset, druckit glögg, käkat pepparkakor och slagit in lite julklappar..  Tog lite fina snöiga vinterbilder men orkar inte lägga upp dem just nu..

Hoppas alla haft en rikigt bra helg!!

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu