We wish you a merry christmas..tralla lalla la..

Idag hade jag äntligen en efterlängtad ledig dag, skulle varit ledig igår oxå men på grund av att så många e sjuka hela tiden så fick jag hoppa in och jobba..

Idag blev det iaf sovmorgon och lite frukost i soffan.. Har gått på stan och kollat in julklappar både till mig själv och resten av familjen, Jimmy e klar, mamma e klar och har iaf köpt en grej till Mikaela så det verkar som att det kommer lösa sig i år med..

Eftermiddagen har spenderats med bullbak.. Blev 26st riktigt goda lussebullar (2 redan uppätna).. Julmusiken har varit på sen jag kom hem.. Man måste ju börja ladda med julstämmning nu inte länge kvar till jul..

 


 
Visst ser det smarrigt ut? =) Blir många timmars träning om jag ska äta upp alla själv hoppas Christofer ställer upp och hjälper mig..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu