En bön har blivit hörd..

Lovade ju att bli en lite positivare människa bara solen ville skina lite (och förkylningen väck, men får va nöjd med solen just nu) och gissa vad jag vaknade av idag?? Jo mina böner har blivit hörda å sol å blå himmel syns utanför fönstret..
Även om förkylningen är kvar och C-vitamin e standard till frukost just nu så får solen mig ändå att må tusen gånger bättre..=) Fick tag i Madde så vi ska gå promenad.. Ska slänga i lite tvätt å klä på mig sen iväg..

Vilken bra dag!!

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu