Inte igen..

När jag äntligen kommit igång och träna å allt det där så ska halsen börja göra ont och näsan rinna.. Blir inget pass idag sitter hemma å dricker C-vitamin... Avskyr att vara förkyld å vet av erfarenhet att det bara blir sämre om jag inte e hemma och tar det lugnt.. Känns inte som en riktig sjukdom, man orkar ju va uppe å göra massa saker men e ändå inte riktigt hundra å man ska absolut inte träna även om jag säkert skulle klara av det..

Blev tyvärr inte jag som vann Top Model igår, men tack alla som stöttat mig..=)

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu