Sweet sunday..

Började inte så sweet måste jag erkänna, men så är det när man jobbar helg, fullt på hotellet så att jobba frukost är som ett hårt träningspass som håller på i typ 5 timmar, vad sägs som det?.. Blev sedan hela långa Djurgården varvet med Madeleine så skojar inte när jag säger att mina ben e sjukt trött nu..

Hittade en kanal på TV som heter Comedy central och gissa vad de visar ikväll, min favorit serie Sex and the city och det bästa är att jag nu sett 3 avsnitt i rad så måste vara nån sorts helkväll, kan det bli bättre?? Lite bättre kan det bli, sovmorgon imorrn så behöver inte gå och lägga mig ännu..


Christofer skynda hem!! Tycker du varit iväg tillräckligt länge.. Dumma bortamatcher (Tur att jag har SATC)..

Nu börjar 4:e avsnittet så har inte tid att blogga mer..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu