Time for some love..

Måste säga att jag inte hade några förväntningar alls på denna dag, så att det faktiskt blev en väldigt härlig kväll va bara en bonus..

Började dagen med att städa och diska är så skönt när hela lägenheten är ren å fin.. Blev sedan en sväng till affären för att inhandla kvällens proviant.. Ost, kex å vin..(blev även lite rosor till mig själv, fina va?)..



Som jag skrev tidigare så kom inte Christofer alls hem så sent som jag trodde från början så vi hann till och med att käka lite mat tillsammans.. Efter mat, vin och lite annat gott så har min fina kille nu somnat å jag ska efter detta inlägg göra honom sällskap..

 


Tack för en jätte bra alla hjärtans dag!!

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: ♥ Najalla

Kan du inte kicka ut Stoffe så att jag kan komma upp o så kan vi ha det sådär mysigt? :o)



Då får du fasen kommentera mera om du inte vill att jag ska strejka. Puss puss♥

2009-02-15 @ 00:00:28
URL: http://nccgossipgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu