Trevlig afton..

Blev en bra kväll men inte som vi hade planerat (men hur ofta blir det som man tänkt från början?)  Vi skulle iaf dricka lite vin några tjejer sen kanske gå ut, men som vanligt den här årstiden va det ett par som låg sjuka och inte kunde  komma.. Blev en sista minut ändring med en mixad förfest i stället.. Stefan och några av hans kompisar kom å så tog Linda med sig Martin.. Det jobbiga med när man blir ganska många som ska ut är att det e svårare att komma in på olika ställen och alltid en massa krångel.. Slutade med att jag å Madde drog till Sturehof, beställde lite vin och satt å pratade med en kompis till Madde som vi träffade där.. Va riktigt kallt ute så blev sen taxi hem.. Gillar egentligen inte att gå ut på vintern, iaf inte i Sthlm då största tiden går ut på att gå mellan olika ställen och försöka komma in.. Hade tur på Sturehof och släpptes in i VIP kön så slapp stå ute å frysa allt för länge..

 

 

 

Madde följde med mig hem efter så blev varsin varm kopp te å sen satt vi i soffan å pratade.. Mysigt men lite trött idag eftersom klockan blev ganska mycket innan vi somnade..

Har iaf varit en duktig hemmafru på min lediga dag, tvättat, städat och diskat.. Blev även en promenad med Madeleine så nu kan jag ligga här på soffan å kolla film med gott samvete..

Xoxo Marika


Kommentarer
Postat av: Madeleine

TACK för ett helt underbart dygn med dig min kära vän!!! :)

Du är helt underbar, vill bara att du ska veta det! <3

Ses senare!

LOVE /M

2009-02-02 @ 10:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu