Vad är det för fel..

Fattar inte vad jag gort för fel, varför åker jag alltid på förkylningar.. Typ hela vintern å våren är det snörvel.. Kan förstå de perioder jag haft då jag inte varit så snäll mot min kropp, ätit för lite (ensidigt), tränat för mycket, måste erkänna att jag va en riktig party prinsessa ett tag, men den tiden är förbi.. Nu äter jag bra, med hyfsat regelbundna tider, jag försöker röra på mig (men går inte så bra då jag blir sjuk hela tiden) brukar bli långa promenader å liknande.. Jag festar  typ 1 gång i månaden om ens det.. Sover till och med bra 7-9 timmar per natt.. Så vad mer kan jag göra för att slippa dessa förjävliga förkylningar??
När jag vaknade i morse va näsan helt täppt, kunde knappt andas, blev akut dos av nässpray.. Ligger på soffan nu å samlar krafter för att gå till jobbet.. Har kvällspasset idag 14-22..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu