Bättre..

Efter en kort promenad på typ 20 min och några bitar choklad så känner jag mig faktiskt lite bättre=)

Kollar handboll, sverige började bra, men ligger nu under med typ 5 mål, tror inte de lyckas vända det, så ska se om det finns något annat kul att se på TV ikväll.. Eller man vet ju aldrig för nu skiljer det helt plötsligt bara 2 mål.. Det går undan märker jag..

Har varit supergnällig idag och tyckt väldigt synd om mig själv, blev då så himla glad när min kille kommer hem pussar mig å säger att jag är jätte söt när jag är på dåligt humör och att det gör att han älskar mig ännu mer.. Går ju inte att va på dåligt humör längre då, eller hur.. Är så glad att jag har nån som alltid kan få mig att lé och må lite bättre..


(Vår första bild tillsammans.. Det va en härlig sommar 2007)

Imorrn blir det oxå sovmorgon jobbar 12-22..Very nice..

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu