Så vad händer?

En söndagkväll brukar man ju ha en del att berätta för nåt kul brukar man ju kunna hitta på en helg, men måste göra er besvikna och säga att jag jobbat hela helgen så den tid som jag inte varit på jobbet har gått åt till sömn.. Slutade lite tidigare idag dock så träffade Linda för en fika efter jobbet idag..

Sen är det även såhär att jag å Christofer planerar att köpa en lägenhet på söder, är en släkting till honom som dött för ett litet tag sen å vi kan nog få köpa lägenheten till ett ganska bra pris.. Behöver en del renovering och fix men det e bra för då får man ju göra om som man vill ha det.. Va på Ikea idag och kollade på kök och lyckades nog fixa ihop ett bra får se om det blir det i slutändan men bra att ha lite koll vad det finns för möjligheter.. Lägenheten är på typ 40kvm så inte så stor men, lagom för oss.. Blir ett litet kök, litet sovrum och vardagsrum.. Hade varit grymt skönt att ha något eget.. Men inget klart ännu så får väl hålla er uppdaterade om vad som händer..

Ledig imorrrn men har endel att fixa som vanligt.. Skulle behöva städa här hemma och sen är det verkligen dax för latmask Marika att ta sig upp ur soffan och ut i löparspåret.. Måste sluta hitta på bortförklaringar som att det e för dåligt väder eller att jag är trött.. Har man valt att bo i Sverige så får man lära sig att leva med det hemska vädret.. 

Xoxo Marika


Kommentarer
Postat av: Najalla

Det hade jag mer än gärna gjort men du jobbar ju för fasen bara :o) och dessutom bor ni i en etta, vart ska vi få plats? Puss puss

2009-01-26 @ 02:13:08
URL: http://nccgossipgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu