Snön föll..

Tror inte att det e meningen att man ska behöva stå ut med så här kallt väder.. Har varit ute ca 10min idag och det va mer än tillräckligt.. Ligger nu i soffan och ser på snön som dala ner utanför fönstret.. Ibland undrar man om det finns något slut på detta, sommaren känns så långt bort..

Måste snart pälsa på mig igen och gå till affären för att handla lite middag till mig å Stoffe, har inte riktigt bestämt vad ännu.. Börjar känna mig hungrig så är bra att ha en plan innan man går så man inte kommer hem med halva affären bara för att man e sugen på nåt.. Kan lätt bli så.. Får kolla lite Top Model som börjar nu å se om jag får någon inspiration under tiden.. Känns som rätt program för det..hehe..

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu