Underbara gråa dagar..

Nu är det dax att bli lite positiv känner mig utvilad och peppad till att få fart på mitt liv igen.. Mörkret och kylan gör en lätt lite deppig.. Man har inte lust att göra nåt, men är trött på det nu så får skärpa till mig..

Nya livsplanen är:
Blir social igen (inte gömma mig hemma i soffan)
Börja träna (promenad idag och på torsdag ska jag följa med Sara på jobbet till World class som hon tränar på och jag kanske ska börja)
Äta bra mat (redan börjat ganska bra med hemlagat nästan alla kvällar i veckan och väldigt lite hämtmat..)
Bli lite mer sparsam med min pengar.. (Kan ju iaf försöka)

Skulle behöva 2-3 veckor utomlands i något varmt land.. Ligga i en solstol, bada, promenader längs stranden, äta massa färsk frukt och dricka drinkar=)

                                             

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Madeleine

När åker vi????

Love /M

2009-01-27 @ 15:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu