It´s Britney bitch..

Nu är det ju så här att Brittan va i stan så vi passade på att gå å kolla in henne igår.. Noelia och hennes syter Amanda va mitt sällskap..

Tänkte börja med de snyggaste bilderna som självklart är på oss=)


Hade jätte bra platser precis framför scenen, jag satt på rad 6 och Noelia och Amanda satt precis över på rad 7..



Och sist men inte minst, här är hon, den alla har har väntat på Miss Britney Spears!!!
Första låten Circus såklart..




Favorit kläderna va helt klart den glittriga BH:n med hotpants som hon hade i stort sett hela konserten..











Extra nummret va Womanizer..



Sen var det slut.. Allt som allt tyckte jag det va en bra show.. Kanske inte toppbetyg, men värt pengarna.. Jag gillar ju
Brittan=) Bäst drag va det när hon körde Toxic, enligt mig en av hennes bästa låtar.. Hon hade även med den gamla godingen Baby one more time som fick igång de flesta..

Ganska trötta efter så blev raka ägen hem..



Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu