Lördag v.30

Jo men visst är det ännu folk och party på ön.. Hade en riktigt soft dag igår, då jag drog en spontan tur ut till Levide och solade lite med syrran, fick lite mat och färska hallon, så nöjd och mätt när jag drog in till stan igen..

Mötte upp Johanna, Mårten mfl på kallis men eftersom jag körde bil så fick jag stå över champagnen och dricka zingo.. Men det fick gå för den här gången;)





Förfest hos Elina



På kvällen blev det först Bur en stund  sen mötte jag upp Stoffe på Hp5..

Blev lite senare kväll än planerat men mycket trevlig..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu