15:e juni

Datumet säger sommar, men vädret säger absolut inte det.. Lika grått å tråkigt idag, men tror inte det regnar iaf.. Midsommar närmar sig så hade varit skönt om det kunde bli lite varmare..

Sitter å väntar på att Lina ska komma hit å fika lite med mig.. Hon är en av de vänner som jag känt sen jag föddes.. Hennes familj kom alltid å hälsade på oss på Gotland varje sommar (de är Stockholmare), det va en av årets höjdpunkter och vi va sommarbästisar.. Fälldes alltid några tårar när de va dax för dem att åka hem.. Nu är vi bara sjukt dåliga på att höra av oss till varandra fast vi bor på samma sida av havet, men med vissa vänner så behöver man inte höras eller ses ofta för att det ska va bra.. Jag gillar Lina=)

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu